Starburst Shawl


Moi. Se on kuulemma kesä nyt. Huiveille kuitenkin on onneksi aina tarvis, esimerkiksi nyt vaikka mökkijuhannus itikoiden ja kylmyyden keskellä tulee ihan hakematta mieleen.


No. Jos totta puhutaan, käytännöllisyys on mulla harvoin mielessä, kun aloitan jonkun uuden projektin. Tämä lähti siitä, että olin ostanut tätä värikästä punapohjaista lankaa (Hedgehog Fibres Skinny Singles värissä Hula Hoop), ja sille piti keksiä jotain, missä se tulisi parhaiten esiin. Meinaan ihan mun ykkössuosikkilistoilla värinä. Voisin katsella sitä useita sopivanmittaisia tuokioita.

Westknitsin huivikirjasta olen tätä mallia katsellut muutamia kertoja, ja se on jotenkin tosi kauniin mallinen, eikö? Niin että niin siinä sitten kävi. Tuo persikanvärinen on myös siililankaa, jonka en ajatellut aluksi sopivan hulahuuppiin lainkaan, mutta tulin sitten toisiin aatoksiin. Sopiihan se. Tää ei ole kovin iso huivi, mutta suurempi koko olisi ollut sitten aika ratkaisevasti pidempi, menisi yksi vyyhti kokonaan viimeiseen wedgeen. Ehkä sekin kuitenkin pitää joskus tehdä......... Mä tykkään tästä hei aika paljon!


Kommentit

Suositut tekstit